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| Krüger + Co. AG

Repair

Your defective device in good hands

A defective appliance can often be repaired. In our workshops, our specialists will find the defect and rectify it for you. The specific expertise and extensive experience of our workshop team ensure high-quality repairs.

The repaired appliances then undergo strict quality control and functional tests before they are returned to their place of use. If a repair is no longer worthwhile, we will dispose of it professionally. With the advance recycling fee (ARF), the costs for this are already paid at the time of purchase.

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REPAIRS
PER YEAR

Our workshops not only repair appliances, but also add specialties to them. For example, we equip air conditioning units with heat recovery for domestic hot water for an even better energy balance. Or we can install a water cooling system for outdoor units if they have to be installed inside listed buildings. We modify appliances from the comfort range for cellar cooling. We make all customizations for our own range and for resale.

This is what you can expect from us:

Aufzaehlung | Krüger + Co. AG Transparent cost estimate
Aufzaehlung | Krüger + Co. AG High-quality repair
Aufzaehlung | Krüger + Co. AG Precise quality control
Aufzaehlung | Krüger + Co. AG Thorough cleaning

Advice man with tablet

Repair request

Bitte beachten Sie, dass online übermittelte Reparaturanfragen zu unseren Bürozeiten (Montag bis Freitag: 07:00-12:00 und 13:15-17:00 Uhr) bearbeitet werden. Bei Notfällen erreichen Sie unseren 24h Notruf unter 0848 370 370.

Falls bekannt/vorhanden, z.B. “123456”.

Falls bekannt/vorhanden, z.B. “386.01” oder “secomat 75”.

Falls bekannt/vorhanden, z.B. “40.12345”.

Standort des defekten Gerätes. Diese Angabe nutzen wir, um Ihre Anfrage an eine möglichst nahe gelegene Niederlassung zu leiten.

Bitte erläutern Sie die Situation möglichst genau. Welcher Fehler trat wann auf, welche Fehlermeldung wird ausgegeben?

Nach Sichtung Ihrer Reparaturanfrage werden wir uns bei Ihnen melden, um die nächsten Schritte gemeinsam zu besprechen. Bitte schicken Sie uns keine Geräte ohne vorherige Absprache zu!